
Har ett av dina glas på fot gått sönder? Du har 2 års garanti – oavsett orsak
Jack i kanten – eller hack i foten? Gråt inte över krossat glas. Garantin du får som klubbmedlem ger dig omgående ett nytt att ställa in i skåpet.
Vi tycker inte att du ska oroa dig för att ställa fram dina finaste glas. De är ju till för att användas, eller hur? Duka med glas på fot till både vardag och fest – med glasgarantin i ryggen.
För skulle olyckan vara framme får du som klubbmedlem ett nytt glas, förutsatt att det köptes för mindre än 2 år sedan. Garantin gäller oavsett om det handlar om ett litet jack eller om hela glaset gick i tusen bitar.
Du behöver inte ens förklara vad som hände. Garantin gäller oavsett orsak.
Ta med glas och kvitto till en av våra butiker, så får du ett helt nytt glas på fot – utan att det kostar dig något.
Köpte du glaset i nätbutiken? E-posta till vår kundtjänst, så får du snart ett paket med posten.
Garantin gäller
- dig som är klubbmedlem
- alla glas på fot, oavsett varumärke
- 2 år från inköpsdatum
För att få glaset utbytt måste
- glaset på fot ha köpts på Kitch’n – antingen i en fysisk butik eller i nätbutiken
- glaset finnas i vårt aktuella sortiment
- du ta med glaset till en Kitch’n-butik och visa kvittot i kassan – om det köptes i butiken
- du e-posta till vår kundtjänst och bifoga ordernummer och en bild på glaset – om det köptes i nätbutiken
Glasgarantin gäller oavsett varumärke och förpackningsstorlek.
Psst! Har du Kitch’n-appen? Då hittar du alla dina kvitton där. Har du inte skaffat appen än? Ladda ner den nu, så får du upp kvitton på allt du har köpt som klubbmedlem.