
Har skålen eller tallriken gått sönder? Du har 2 års garanti – oavsett orsak
Ett hack i tallriken behöver inte förstöra din dag. Garantin du får som klubbmedlem ger dig omgående en ny att ställa in i skåpet.
Vi tycker inte att du ska oroa dig för att ställa fram dina finaste tallrikar. De är ju till för att användas, eller hur? Duka med favorittallrikarna till både vardag och fest – med garantin i ryggen.
För skulle olyckan vara framme får du som klubbmedlem alla typer av tallrikar, assietter och skålar ersatta, förutsatt att de köptes för mindre än 2 år sedan. Garantin gäller oavsett om det handlar om ett litet jack eller om hela saken gick i tusen bitar.
Du behöver inte ens förklara vad som hände. Garantin gäller oavsett orsak.
Ta med varan och kvittot till en av våra butiker, så får du en helt ny – utan att det kostar dig något.
Handlade du i nätbutiken? E-posta till vår kundtjänst, så får du snart ett paket med posten.
Garantin gäller
- dig som är klubbmedlem
- alla typer av tallrikar, djupa tallrikar, assietter, frukostskålar och andra små skålar
- 2 år från inköpsdatum
För att få fat och skålar ersatta, måste
- de ha köpts på Kitch’n – antingen i en fysisk butik eller i nätbutiken
- de finnas i vårt aktuella sortiment
- du ta med varan till en Kitch’n-butik och visa kvittot i kassan – om den köptes i butiken
- du e-posta till vår kundtjänst och bifoga ordernummer och en bild på varan – om den köptes i nätbutiken
Tallriksgarantin gäller oavsett varumärke och förpackningsstorlek. Gäller ej vid vanliga bruksskador.
Psst! Har du Kitch’n-appen? Då hittar du alla dina kvitton där. Har du inte skaffat appen än? Ladda ner den nu, så får du upp kvitton på allt du har köpt som klubbmedlem.